Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Σύσταση Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής (ΚΕΕ)

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» και του άξονα προτεραιότητας «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης», συγκρότησε την Κεντρική Επιστημονική Επιτροπή (Κ.Ε.Ε.), με στόχο την επιστημονική υποστήριξη της Πράξης: Ανάπτυξη και Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Φαινομένων της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.
 

Η επιτροπή αποτελείται από τα παρακάτω μέλη:

Η επιτροπή έχει συσταθεί με την υπ. αριθμ. πρωτ. 10736/24-9-2013 Υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 550/τ.Γ’/7-11-2013).

Αρτινοπούλου Βασιλική

Καθηγήτρια Εγκληματολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο
Πρόεδρος της ΚΕΕ

Μπαμπάλης Θωμάς

Αναπληρωτής Καθηγητής του ΠΤΔΕ,ΕΚΠΑ
Μέλος της ΚΕΕ

Μυλωνάκου Κεκέ Ηρώ

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του ΠΤΔΕ,ΕΚΠΑ
Μέλος της ΚΕΕ

Παραδιά Μαρία

Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02
Μέλος της ΚΕΕ

Νικολόπουλος Βασίλειος

Προϊστάμενος Μονάδας Β1 ΕΥΕ ΕΔ
Μέλος της ΚΕΕ

Σπυριδάκης Εμμανουήλ

Αναπληρωτής Καθηγητής Παν/μίου Πελοποννήσου
Μέλος της ΚΕΕ

Μαυροπούλου Ευθυμία

Δικηγόρος, Υποψ. Διδάκτωρ
Μέλος της ΚΕΕ

Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου

Επίκουρος Καθηγητής Ψυχολογίας του ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Μέλος της ΚΕΕ

Αλεξάνδρα Γκουλιάμα

Υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Ν. Έβρου
Μέλος της ΚΕΕ
 
 
Αρμοδιότητες
 
-Υποστηρίζει επιστημονικά, όπου απαιτείται, τον Φορέα Υλοποίησης (ΕΥΕ/ΕΔ) και τους Φορείς Πρότασης, Λειτουργίας και υλοποίησης της Πράξης
-Εισηγείται τη μεθοδολογία και το περιεχόμενο των πρόδρομων δράσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα Σχολικής Βίας.
-Εισηγείται τα κριτήρια επιλογής/ορισμού των μελών των ΕΣΥΔΠ, ΠΟΔΠ, ΟΔΠ.
-Εισηγείται τις τεχνικές προδιαγραφές για την εκπόνηση του ψηφιακού και έντυπου επιμορφωτικού- εκπαιδευτικού-ενημερωτικού υλικού για εκπαιδευτικούς μαθητές γονείς κ.λ.π.
-Εισηγείται τη μεθοδολογία και τα εργαλεία έρευνας για την συστηματική διεξαγωγή εκτιμήσεων σε επίπεδο σχολικής μονάδας για τον καθορισμό της συχνότητας του φαινόμενου της σχολικής βίας, του τρόπου και του τόπου εμφάνισής του, του τρόπου αλληλεπίδρασης των μαθητών και των ενηλίκων (εκπαιδευτικοί, γονείς) και την αποτίμηση των αποτελεσμάτων του.
-Παρακολουθεί την πορεία υλοποίησης της Πράξης και εισηγείται – σε επιστημονικό επίπεδο – προτάσεις για την ορθή υλοποίησή της, συνολικά, καθώς και για ενδεχόμενο απαιτούμενο επανασχεδιασμό της.
 
Θεσμικό Πλαίσιο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου